Σάββατο, 16 Οκτωβρίου, 2021
19.1 C
Agrinio
ΑρχικήΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΜυστήριο με τον θάνατο 23χρονου Έλληνα φοιτητή στην Βουλγαρία...

Μυστήριο με τον θάνατο 23χρονου Έλληνα φοιτητή στην Βουλγαρία…

Μυστήριο καλύπτει τον θάνατο Έλληνα φοιτητή ιατρικής στη Βουλγαρία, λίγες ημέρες μετά τον εμβολιασμό του. Ο 23χρονος είχε κάνει το εμβόλιο της AstraZeneca στις 22 Φεβρουαρίου και δέκα μέρες μετά, έπειτα από θρομβωτικό επεισόδιο, κατέληξε στη ΜΕΘ του Pirogov Hospital στη Σόφια.
Συγκλονισμένος ο πατέρας του 23χρονου φοιτητή Ιατρικής, ο οποίος είναι γιατρός, μιλάει στο protothema.gr για το χρονικό του δυσάρεστου συμβάντος. Αναφέρει ότι ο γιος του τον ενημέρωσε πριν από 10 περίπου μέρες και αφού είχε κάνει το εμβόλιο της AstraZeneca, ότι παρουσίασε συμπτώματα γαστρεντερίτιδας. Πέντε μέρες μετά και επειδή τα συμπτώματα δεν υποχωρούσαν, αναγκάστηκε να πάει στο νοσοκομείο.
«Οι γιατροί τού βρήκαν χαμηλά αιμοπετάλια και τού πρότειναν να νοσηλευτεί προκειμένου να προχωρήσουν σε μια σειρά από εξετάσεις», λέει ο πατέρας του στο protothema.gr. «Μου λέει τότε ο γιος μου, μπαμπά δεν γυρίζω καλύτερα Ελλάδα, να κάνω εκεί τις εξετάσεις; Του απαντάω, βεβαίως».
Σύμφωνα με τον Έλληνα γιατρό, ο γιος του έφυγε από το νοσοκομείο, ωστόσο μια ώρα μετά, έπαθε προφανώς κάποια θρόμβωση στο κεφάλι με αποτέλεσμα να πέσει και να χτυπήσει μέσα στο σπίτι. «Έπεσε τόσο άτσαλα, που έβγαλε τον ώμο του πάνω στη πόρτα η οποία στράβωσε από το χτύπημα. Η πτώση προήλθε από τη θρόμβωση. Σημειώνω ότι ο γιος μου, 23 ετών, δεν είχε ποτέ του κανένα πρόβλημα υγείας. Μεταφέρθηκε αμέσως στο νοσοκομείο και ενώ εγώ του είχα κλείσει ήδη την πτήση για να έρθει Ελλάδα. Οι γιατροί ανατάξανε τον ώμο του και τον κράτησαν μέσα. Τη νύχτα η κατάσταση του επιδεινώθηκε, το πρωί τον έβαλαν στην εντατική χωρίς να τον έχουν διασωληνώσει. Εκεί διαπίστωσαν μια μικρή θρόμβωση στον εγκέφαλο».
Σημειώνεται ότι πριν από λίγες μέρες η Επιτροπή Ασφάλειας του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι εξακολουθεί να θεωρεί πως τα οφέλη του εμβολίου της AstraZeneca κατά της Covid-19 υπερτερούν των κινδύνων και συνιστά συνέχιση των εμβολιασμών, ενώ στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και η τοποθέτηση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων (ΕΜΑ). Οι Βούλγαροι γιατροί ειδοποίησαν τον πατέρα του παιδιού και εκείνος ταξίδεψε από Ελλάδα για να μεταβεί στη Σόφια.
Και συνεχίζει ο πατέρας του άτυχου 23χρονου: «Μέχρι το μεσημέρι που μίλησα με τον νευροχειρουργό, μου είπε ότι το πρόβλημα του παιδιού δεν είναι τόσο νευροχειρουργικό. Πως πρόκειται για ένα μικρό αιμάτωμα και ότι δεν μπορούν να τον χειρουργήσουν γιατί έχει χαμηλά αιμοπετάλια και κινδύνευε να πεθάνει από την αιμορραγία. Την επόμενη μέρα όμως το πρωί, οι θρόμβοι είχαν επεκταθεί σε όλες τις φλέβες του εγκεφάλου και τις αρτηρίες με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αναστραφεί αυτή η κατάσταση, παρά τις πραγματικά φιλότιμες προσπάθειες που κατέβαλαν οι Βούλγαροι συνάδελφοι».
Ο Έλληνας γιατρός, προσθέτει ότι, ενημερώθηκε από τους γιατρούς, οι οποίοι του είπαν πως είχαν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο θάνατος του ενδέχεται να συνδέεται με τις παρενέργειες του εμβολίου.
«Μου ανέφεραν ότι είναι το δεύτερο καταγεγραμμένο περιστατικό στη Βουλγαρία, μετά από την περίπτωση που αφορά σε έναν 44χρονο άνδρα, ο οποίος πέθανε από πνευμονική εμβολή. Έπειτα μάθαμε ότι η Γερμανία ανακοίνωση ότι σε 1,5 εκατ εμβολιασμένους νεαρής ηλικίας, εντοπίστηκαν πέντε παρόμοια περιστατικά, μεταξύ των οποίων τα τέσσερα αφορούσαν σε γυναίκες και το ένα σε άνδρα. Ήταν τόσο άδικο και αναπάντεχο αυτό που έγινε. Ωστόσο, ούτε ο γιος μου, ούτε οι γιατροί έκαναν κάτι λάθος που θα μπορούσε να κοστίσει τη ζωή του. Και τώρα όμως, να σου πούνε ότι υπάρχουν πέντε πιθανότητες στο 1,5 εκατ, να συμβεί αυτό το πράγμα, θα το έκανες το εμβόλιο; Εγώ προσωπικά θα το έκανα».
Σύμφωνα με τη μαρτυρία του Έλληνα γιατρού στο protothema.gr, έγιναν όλες οι απαραίτητες τοξικολογικές εξετάσεις, το αποτέλεσμα των οποίων βγήκε καθαρό. «Ακόμα κι ένας συγκάτοικος του γιου μου που έμενε στην ίδια πολυκατοικία, είπε στους γιατρούς ότι ο γιος μου ούτε κάπνιζε, ούτε άλλες καταχρήσεις έκανε, παρά μόνο ότι ήταν απόλυτα αφοσιωμένος στις σπουδές του. Απλά ήμασταν τόσο άτυχοι…».
We read it in:https://www.agriniopress.gr
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. (φώτο απο διαδίκτυο).

spot_img
- Advertisment -spot_img
spot_img
- Advertisment -spot_img
- Advertisment -spot_img
- Advertisment -spot_img
- Advertisment -spot_img

ΟΙ ΤΑΣΕΙΣ ΤΩΡΑ

- Advertisment -spot_img