Με βαθιά θλίψη πληροφορηθήκαμε την απώλεια της ιδρύτριας και επίτιμης προέδρου του Εργαστηρίου «Παναγία Ελεούσα» Μαρίας Παφλιωτέλλη-Τσούτσου , μιας προσωπικότητας που αφιέρωσε τη ζωή και το έργο της στην υποστήριξη των παιδιών με νοητική υστέρηση και στην προάσπιση της αξιοπρέπειας, της ισότητας και της κοινωνικής τους ένταξης.
Η πολυετής προσφορά της υπήρξε πολύτιμη και καθοριστική. Με αφοσίωση, ευαισθησία και αίσθημα ευθύνης εργάστηκε ακούραστα για τη βελτίωση των συνθηκών φροντίδας και αποκατάστασης των παιδιών, αφήνοντας ένα ανεξίτηλο αποτύπωμα τόσο στο Εργαστήρι όσο και στην ευρύτερη τοπική κοινωνία του Αγρινίου.
Η παρουσία της αποτέλεσε σημείο αναφοράς για την πόλη, ενώ το έργο και το ήθος της ενέπνευσαν συνεργάτες, οικογένειες και πολίτες. Η παρακαταθήκη που αφήνει πίσω της θα συνεχίσει να αποτελεί φωτεινό παράδειγμα προσφοράς, ανθρωπιάς και κοινωνικής ευθύνης.
Εκ μέρους της ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου, εκφράζουμε τα ειλικρινή και θερμά μας συλλυπητήρια προς την οικογένειά της, τους οικείους της, καθώς και προς όλα τα μέλη της διοίκησης και του προσωπικού του Εργαστηρίου. Συμμεριζόμαστε το πένθος σας και τιμούμε με σεβασμό τη μνήμη μιας γυναίκας που υπηρέτησε με αυταπάρνηση έναν τόσο σημαντικό κοινωνικό σκοπό.
Ας είναι η μνήμη της αιώνια.
Για την ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου,
Η Πρόεδρος Τοπικής Εφορίας
Κολοβού Λαμπρινή







