Τετάρτη, 4 Αυγούστου, 2021
27.6 C
Agrinio
ΑρχικήΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣοκ στα Καλάβρυτα: Θάνατος γυναίκας μετά την δεύτερη δόση του εμβολίου Pfizer...

Σοκ στα Καλάβρυτα: Θάνατος γυναίκας μετά την δεύτερη δόση του εμβολίου Pfizer…

Η γυναίκα κατέρρευσε στον προθάλαμο αναμονής του νοσοκομείου, λίγα λεπτά μετά τη δεύτερη δόση του εμβολιασμού της.
Δέκα λεπτά μετά τον εμβολιασμό της κι ενώ βρισκόταν στην αίθουσα αναμονής, παραπονέθηκε για πόνο «σαν κάψιμο» στον θώρακα και την πλάτη, και κατέρρευσε. Κατέληξε έπειτα από μια ωρα κι ενώ είχαν γίνει προσπάθειες ανάνηψης και τελικά διασωλήνωσης.
Σύμφωνα με τοπικές ιστοσελίδες, έπαθε αλλεργικό σοκ και ύστερα κατέληξε παρά τις προσπάθειες των γιατρών του νοσοκομείου για ανάνηψη, ενώ κατά άλλες πληροφορίες, είναι πιθανό η γυναίκα να υπέστη καρδιακό επεισόδιο με πνευμονικό οίδημα.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι εξετάζεται εάν ο θάνατός της συνδέεται με τον εμβολιασμό της ή επήλθε από άλλη αιτία και έτυχε να συμπέσει χρονικά, καθώς φέρεται η άτυχη γυναίκα να είχε και υποκείμενα νοσήματα.
Συγκλονισμένοι οι κάτοικοι στο χωριό Κέρτεζη Καλαβρύτων από τον αιφνίδιο θάνατο της γυναίκας, η οποία μαζί με τον σύζυγο της είχαν εγκαταλείψει πριν από ένα χρόνο την μόνιμη κατοικία τους στην Αθήνα και είχαν εγκατασταθεί στο σπίτι τους, στο χωριό, για να προφυλαχτούν καλύτερα από την πανδημία.
We read it in:
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. (φώτο απο διαδίκτυο).

 

spot_img
- Advertisment -spot_img
- Advertisment -spot_img
- Advertisment -spot_img
- Advertisment -spot_img
- Advertisment -spot_img

ΟΙ ΤΑΣΕΙΣ ΤΩΡΑ

- Advertisment -spot_img